Kako to izgleda kad se tri kreativke udruže u kolektiv i rade zajedno? To (a i još neka pitanja) postavili smo Tessi Bachrach Krištofić, Dini Milovčić i Franki Tretinjak, mladim grafičkim dizajnericama koje su udružile snage na trećoj godini Studija dizajna i od tad su nerazdvojne. Oformile su kolektiv simpatičnog imena NJI3 i kroz njega se bave grafičkim dizajnom, ilustracijom i pokretnom grafikom.
Među njihove radove ubraja se i dizajn vizualnog identiteta za Kazališnu Reviju Akademije Dramske Umjetnosti 2012. godine, dizajn vizualnog identiteta i postav za Privremeni muzej dizajna i Bachrach & Krištofić, dizajn covera albuma ‘La Drogue’ benda Baden Baden kao i dizajn monografije Knjiga Bolonjske slike Hrvatske povijesti. Ukratko, sve što ove tri cure taknu – pretvore u umjetnost. Pitajte samo njihove klijente…
Jednom prilikom smo se potpisale u mailu kao Njizi Trizi iz zafrkancije, a Vedran Kasap, kolega dizajner kojem smo i slale taj mail, rekao da bi se tako trebale nazvati. Kasnije, kad smo hitno trebale neko ime zbog jednog projekta, NJI3 se pokazalo kao brzinsko rješenje i tako je i ostalo. S vremenom smo shvatile da valjda i ne postoji prigodnije ime za naš kolektiv jer smo uvijek zajedno, a kad nas ljudi upoznaju nemaju potrebu zvati nas poimence, već samo NJI3 (ili NJI2 ako se dogodi čudo pa neke od nas nema).
Na trećoj godini Studija dizajna, asistenti su birali po jednog studenta iz svake od grupa (tri grupe na tri mentora) da radi na vizualnom identitetu festivala KRADU 2012 Akademije dramske umjetnosti. Nakon što smo izabrane ispostavilo se da nam je super raditi zajedno. Od tada radimo kao kolektiv.
Vlada stroga demokracija i uvijek svaka mora iznijeti svoj stav jer se jedino tako donose odluke. Ako se ne slažemo oko nečeg, nađemo kompromis. Još se nije dogodilo da ga nismo našle!
Ukratko: bavimo se grafičkim dizajnom, ilustracijom i pokretnom grafikom. Ono što najviše radimo su vizualni identiteti, a ono što obožavamo raditi su gifovi.
Dizajn vizualnog identiteta za Kazališnu Reviju Akademije Dramske Umjetnosti 2012. godine.
Ponosne smo na dosta naših radova iz različitih razloga; neki su nas naučili puno toga, neki su nam vizualno dragi, neki konceptualno, ali svakako bismo izdvojile Samo Ljubav, plakat za Vizkulturu, jer mislimo da nas on dosta definira po pitanju toga kako se trudimo funkcionirati i raditi. Od ostalih svakako dizajn vizualnog identiteta i postav za Privremeni muzej dizajna i Bachrach & Krištofić, dizajn covera albuma ‘La Drogue’ benda Baden Baden i, vrlo svježi, za album ‘Časna Lubanjska’ Ivane Pi…
Privlače nas egzotični mediji koje nažalost nemamo priliku koristiti često koliko bismo željele zbog financijskih i ostalih ograničenja klijenata. S obzirom na to da i inače volimo oživjeti svoje radove u vidu kratkih animacija, razmišljale smo kako to prevesti u analogni svijet. Imale smo više manje potpunu slobodu pa smo odlučile isprobati lentikularni tisak kojeg dio publike poznaje ponajviše iz djetinjstva kao “dvostruku” sliku koja se dobiva promjenom kuta gledanja. Za vizual smo bile inspirirane neonskim znakovima koji znaju biti “animirani” po sličnom principu, a razmišljale smo što bismo rado i same stavile na zid pa smo to zaokružile jednom nepretencioznom i veselom porukom.
Inspiraciju nalazimo u svemu, od glazbe i interneta do prirode i svakodnevice.
Knjiga “Bolonjske slike Hrvatske povijesti” je monografija koja ima predivne reprodukcije slika za koje smo znale da želimo da budu velike i da dominiraju. Znale smo i da je sadržaj monografije takav da zahtjeva decentan prijelom kod tekućeg teksta, a da se kod naslova možemo igrati kompozicijom stranice i veličinom teksta. Što se klijenta tiče, imale smo puno povjerenje i podršku tako da je rad na projektu bio relativno jednostavan.
Najrecentnija veća suradnja što se dogodila je suradnja sa Ozanom Ursić i Vedranom Kasapom iz Studia Clinica na postavu izložbe Bachrach & Krištofić za koju nam je Marko Hrastovec crtao ampersande. Uz to radimo na jednom projektu sa Dorom Bilandžić i Majom Subotić tako da se može reći da se suradnja događa često. Što se izmjena ideja i iskustava tiče, one se događaju na svakodnevnoj razini. Scena je dosta velika i aktivna, od Dizajn Distrikta koji se opet odvija ove godine do najskorijeg Tjedna dizajna. Uz to je posla dosta te prostora za rad i napredak ima za svakoga.
Imale smo par klijenata od kojih bi svakako izdvojile rad na programskoj knjizi Holland Film Meetinga 2016. godine jer nam je ta suradnja jedna od ugodnijih općenito i nadamo se da će se nastaviti.
Nedavno smo se preselile u novi ured tako da nam je to neka prekretnica, a i trebale bi raditi na nekim kompleksnijim projektima uskoro. Nećemo ništa precizirati jer nas je iskustvo naučilo da ne govorimo ništa dok se ne dogodi da se ne ureknemo.
U svakom slučaju, plan je raditi punom parom kao i do sada.
Naša Pravila zaštite privatnosti i Uvjeti i odredbe nedavno su ažurirani, a stupaju na snagu 22. svibnja 2018. Pročitajte te dokumente u cijelosti kako biste bili sigurni da razumijete na koji način korporacija Molson Coors prikuplja, upotrebljava i otkriva vaše podatke. Pritisnite ispod za pregled ovog web-mjesta.
Ako ste pročitali ova pravila i ne slažete se s njima, ili ne želite da se vaše informacije upotrebljavaju na taj način, zatvorite ovu stranicu. Za više informacija o načinu na koji prekinuti pretplatu ili ažurirati svoje informacije, pregledajte Pravila zaštite privatnosti.